Terkini

8/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Caprice pening, minta pendapat netizen bagaimana nak kata ‘Tidak’ pada anak

Perkongsian terkini usahawan dan penyanyi rap terkenal tanah air, Caprice, menarik perhatian orang ramai terutama golongan ibu bapa di media sosialnya.

Caprice pening, minta pendapat netizen bagaimana nak kata ‘Tidak’ pada anak

Caprice berkongsi teguran isterinya tentang cara penyanyi rap ini sering memanjakan anak perempuan mereka, boleh menyebabkan puteri cilik ini menjadi anak yang nakal bila besar nanti.

Menerusi perkongsian usahawan selebriti ini di Instagram, semenjak bergelar sebagai bapa kepada anak tirinya itu Caprice akui sukar untuk bertegas dengan anak yang manja.

Caprice pening, minta pendapat netizen bagaimana nak kata ‘Tidak’ pada anak

“Ramai juga orang tanya siapa lagi garang? Mak ke daddy?

Well obviously….. The mom. Lol tapi memang susah bagi seseorang macam saya untuk marah anak yang sangat manja.

Dari dulu sampai sekarang walaupun ketika saya bekerja, ada mesyuarat, dia akan cari jalan untuk duduk sebelah saya, atau peluk saya, atau tanya sesuatu.

Mak dia selalu risau kalau saya tak mula kata tidak, dia akan jadi nakal bila besar..

Apa pandangan anda?

Macam mana nak kata tidak pada anak secomel ini.” Tulisnya


Perkongsian selebriti ini menarik perhatian orang ramai, dan rata-rata memberi komen nasihat yang lebih kurang serupa di ruangan komen posting nya itu.



Jangan lupa ikuti saluran media sosial kami di Facebook, Twitter, Instagram, Telegram dan Whatsapp

Catat Ulasan

0 Ulasan